">
Tuesday, June 21, 2011 ~ 9:28 AM 0 Comments



skrng masa utk sedar kn diri

Spm sedang menungu aku

Aku perlu berlajar bersunguw2 kerna aku nk berjaya dlm hidup

Lupekan kesah lalu dn bangkit untk cri kehidupan utk berjaya

Study!study!study!study

Jangan rasa bosan coz bosan itu amalan syitan.

Jangan malas lagi.

Jangan tidur dalam kelas lagi.

Jangan maem2 lgi.

Spm hanya dtg skli dlm hidup.

Ape aku perlu buat skrng ialah

study.

You’ll never walk alone.

Aku nk 9A.

Aku nak,aku nak,aku nak.

Aku akn usha .

Promise!

0 Comments:

Post a Comment

? Back to the blog?


Tuan RUmah Ake BleUs YeyEy







|Aqel| |18 y/o| |Taken|

Myself!
Ake BleUs YeyEy



Tagboard

Reminiscences
ketulusan cinta seorang lelaki :)
100 fakta tentang ake :)
KERNA DIA ,very love she .
i love u shasha
i lov u !
I want you smiling. Bb c0mey not sad okay.
to marry her love is forever
I’M BACK LIVE
YOU PROMISE !
SUJU-M come malaysia

Vote?
Aqel seOrang yang ?
handsome :D
happy go lucky
baek hati
gila-gila @..@
funny
Mengada :D
Comey
  
pollcode.com free polls 
thanks vote :D HAHA