">
Wednesday, January 18, 2012 ~ 11:27 AM 0 Comments

Assalamualaikum. Hey hello peoples! Bukan nak cakap apa. Tapi kebanyakkan perempuan menganggap lelaki tak boleh menangis? wtf? Jangan ingat kita orang nampak gagah perkasa nampak kuat nampak gengster tapi kita orang tak boleh menangis. Ubah perspektif kau tu. Boys can cry! And this is the reasons why boys cries.

1. Ditimpa Masalah Lelaki akan menangis apabila ada sesuatu yang menimpa mereka secara bertubi-tubi dan terlampau. Mungkin situasinya bertemu dengan kebuntuan untuk meleraikan masalah yang agak besar!

2. Cinta Dalam hubungan antara lelaki dan wanita kebiasaannya wanita menjadi mangsa tangisan. Tetapi lelaki juga mampu untuk menangis jika cinta pengarang jantung tidak menjadi atau lebih sedap berbunyi cinta terkondem di tengah jalan. Perlu dilihat dari segala sudut dan sejauh mana perjalanan lebuhraya cinta tersebut terjalin. Gagal mengekalkan hubungan dan mendapatkan cinta tersebut maka tangisanlah jadi peneman. Tangislah dari melakukan perkara gila seperti yang kerap berlaku kini iaitu ‘bunuh diri’.

3. Kehilangan Pasangan Ini mungkin antara penyebab utama lelaki tidak boleh terus berlagak macho bila pasangan meninggal dunia.Bagi lelaki yang tidak dapat menerima hakikat,luka ini lama untuk disembuhkan.

4. Bertengkar dengan Pasangan Walaupun jumlahnya tidak sebanyak air mata wanita yang mengalir, ada juga lelaki yang tidak sanggup melihat pertelingkahan berterusan dalam sesuatu perhubungan.Lebih memburukkan keadaan apabila si buah hati meminta putus atas perbalahan yang berlaku.

5. Penipuan Seorang lelaki akan terasa dirinya bodoh kerana mempercayai perempuan yang di fikirkan sayangi dirinya itu namun terrapin apabila seorang perempuan mula menipu seorang lelaki itu. Pedih rasa ditipu itu akan mengalirkan air mata seorang lelaki.

6. Merendahkan maruah lelaki. kebanyakkan lelaki sekarang tidak mempunyai apa apa kemewahan untuk membahagiakan kekasihnya itu. Setakat kasih dan sayang sahaja yang boleh diberi akan tetapi kebanyakkan perempuan sekarang. Tak pandang kasih dan sayang tapi hanya memandang muka dan dompet seorang lelaki. Dan apabila dicaci dan apabila seorang perempuan itu menjerit merendahkan maruah seorang lelaki itu dikhalayak ramai. Air mata seorang lelaki akan terkeluar tanpa diduga.

7. cinta ditolak. Lagi parah apabila sayang dan suka seorang lelaki itu ditolak oleh perempuan idamannya. Perkara yang biasa yang selalu berlaku di muka bumi ini. Sakit yang terlalu pedih bagaikan pisau mencucuk cucuk di jantungnya itu akan membuatkan seorang lelaki hilang air matanya.

well thats it. Mungkin ada banyak lagi . Hmm :3 assalamualaikum,

0 Comments:

Post a Comment

? Back to the blog?


Tuan RUmah Ake BleUs YeyEy







|Aqel| |18 y/o| |Taken|

Myself!
Ake BleUs YeyEy



Tagboard

Reminiscences
NEW. Supra TK Society Grey Patent Leather
KENIKMATAN MEMASUKKAN JARI DALAM LUBANg
love is broken
because love i very love u
Karangan UPSR!! *Pening*
LIKE U AND ME EDWARD & BELLA :D
when a smile.
Dear Missy
No more dead things please.
Rumah yang terbengkalai

Vote?
Aqel seOrang yang ?
handsome :D
happy go lucky
baek hati
gila-gila @..@
funny
Mengada :D
Comey
  
pollcode.com free polls 
thanks vote :D HAHA