">
Tuesday, January 24, 2012 ~ 11:08 AM 0 Comments

story hari ini amat sedih bagi saya , ya allah ini kah cubaan yang engkau bagikan , tetapi aku tetap kamu yang satu allah yang aku sayang , andainya engkau tiba mengambil nyawa ku , izinkan aku untuk berada didunia ini dengan seorang yang bernama cinta dan cinta aku dan dia sampai bila-bila dan aku mahu hidup bahagia bersamanya menjalani kehidupan ini dengan pernuh gembira , alangkah engkau makbulkan laa doa aku ini bersama seorang pasangan yang aku benar-benar suke sehingga aku tidak boleh mengatakan bagaimana lagi yang aku benar-benar suka pada dia , lembutkan la hati dia ya allah agar dapat terima aku , dan aku bejanji pada diriku ini akan setia menjaganya dan selalu sayanginya dan membuat dia bahagia pabila bersama aku :’)

aku tidak terkata apabila seseorang text dengan aku , aku diam dan terasa hati ini mula luka apabila dia cakap demikian ,… :’(



pada saat ini aku membaca memang terlalu pedih sgt didalam dada ini , ya allah ya allah ya allah , jangan laa membuat diriku ini kecewa , aku thu bunge itu bukan sekuntum , tetapi bagi ku ini adalah pilihan yang terbaik untuk ku dan aku dapat rasa kebahagian itu drpd nya …
tolong la beri ku perluang untuk menjadi special buat mu , aku akn buktikan dan kan terlukan engkau dan xkn mengecewakan awak .


aku mula menitis air mata apabila menbaca chatting ini , seandainya aku benar-benar ikhlas terhadap engkau , aku bole buktikan pada engkau yg aku benar-benar suka kan awak , memang kite baru kenal tapi tidak salahkan kalau kite jujur ape perasaan ini ada dalam hati , btw saya dah lama perhatikan awak just hanya masa sje yg memberi thu apa tindakan sy , saya akan jadikan awak seorang yang bergitu istimewa untuk saya , saya tak perduli jika saya sanggup korban kan diri sendiri , sangup habiskan duit untuk awak , tapi saya tidak boleh beli cinta awak , saya boleh katakan jujur dan ikhlas mempunyai perasaan saya terhadap awak , if itu not better , saya akan berikan cinta saya pada awak , sangup buat apa shaja untuk awak and all , mungkin memang susah awak nak percaya tapi saya tak akan sedih begini kerna awak , kerna benar-benar mahukan awak , percaya la ini bukan mainan dan gurawan atau memainkan perasaan awak , saya benar-benar suka awak hanya allah yang tahu , jika awak memang tidak percaya , izinkan saya buktikan sesuatu pada awak , buka kan lah pintu hati awak untuk saya hanya itu saya mahu , jangan la awak mengecewakan saya kerna ia begitu sakit bagi saya , dengan keadaan begitu sedih dan menitis air mata saya semasa menulis post blog ini . tolong la buka kan la pintu hati awak , saya tak akan sekali pun mengecewakan awak , beri la saya perluang atau uji saya bertapa benar kah saya ini suka pada awak! For my last word , I very love you so much , everything for my life, I very love you :’(

-The End-
<3

0 Comments:

Post a Comment

? Back to the blog?


Tuan RUmah Ake BleUs YeyEy







|Aqel| |18 y/o| |Taken|

Myself!
Ake BleUs YeyEy



Tagboard

Reminiscences
this memory sweet , AND singing baik baek sayang .
Bername SAHABAT !
Boys can cry!
NEW. Supra TK Society Grey Patent Leather
KENIKMATAN MEMASUKKAN JARI DALAM LUBANg
love is broken
because love i very love u
Karangan UPSR!! *Pening*
LIKE U AND ME EDWARD & BELLA :D
when a smile.

Vote?
Aqel seOrang yang ?
handsome :D
happy go lucky
baek hati
gila-gila @..@
funny
Mengada :D
Comey
  
pollcode.com free polls 
thanks vote :D HAHA