">
Tuesday, July 5, 2011 ~ 7:47 AM 1 Comments


Dua tiga hari ni aku kurang sihat buat aku terasa rindu yang amat pada seseorang yang aku sayang, penah sayang dan masih sayang. Aku terbiasa dengan rasa ambil berat dia yang mana dah buat aku rasa janggal sekarang sebab aku sakit pastu takde siapa-siapa nak suruh aku makan ubat lagi macam dia suruh. Dia sweet :')

Semalam tengah-tengah malam aku tidur tiba-tiba aku terjaga sebab sakit. Biasanya bila pukul 1.30 pagi atau bila-bila masa je tengah-tengah malam macam tu, aku mesej kat dia confirm dia reply. Tapi semalam, aku bangun, bukak mata, tengok handphone, kelip-kelip takde pape. Mesej orang lain ada la. Aku pun tidur balik sambil peluk bantal. Dulu selalu ada mesej dia wish good night bila aku tertidur. Kadang-kadang ade je aku taip tapi bila nak send, aku cancel balik.

Masa pagi semalam, aku pergi hospital. Aku pelik gila jugak sebab bila nak pergi klinik ke apa ke, mesti aku bagitahu dia. Tapi aku dah tak dapat buat. Aku rindu nak buat camtu. Aku suka bila dia risau pasal aku sebab aku tahu dia sayang aku. Aku pun sayang dia. Sumpah sayang gila.

Minggu ni, ada sekali aku terserempak ngan dia. Aku lupa yang aku dah tak boleh nak tegur dia. Aku nak sangat-sangat, tapi aku tau benda tu mustahil. Aku nak senyum.. Aku nak lambai.. Aku nak say, "Hai, awak.." Aku rasa bersalah and bodoh sangat-sangat sebab terpaksa palingkan muka bila nampak dia. Kadang-kadang aku rasa nak nangis depan tu je. .

Awak..
Saya rindu nak gelak-gelak ngan awak tengah-tengah malam buta.
Saya rindu nak tiru n buat bunyi macam-macam depan awak.
Saya rindu nak dengar awak bebel sebab saya degil .
Saya rindu nak dengar awak cakap those three words for me.
Saya rindu nak senyum kat awak, nak jelir kat awak.
Sumpah saya rindu awak nak mati.

Awak..
Saya mintak maaf kalau saya dah wat hidup awak tak tentu hala.
Saya mintak maaf kalau saya ni tak macam yang awak sangka.

Saya tak sempurna. Memang saya mengaku semua ni salah saya. Saya tak paksa untuk awak terima saya lagi. Saya pun dah malu kalau awak sanggup terima saya lagi. Mungkin keputusan ni terbaik bagi saya, tapi keputusan ni tak kan pernah jadi adil dan terbaik untuk kita berdua. Saya tau tu.. Maafkan saya.

Apa-apa pun saya nak awak tau yang saya tak penah lupa awak. Saya hargai semua yang penah awak buat untuk saya. Saya hargai sangat-sangat. Terima kasih, awak.

Terima kasih untuk semua memori yang pernah kite share.
Terima kasih sebab buat diri saya dihargai.
Terima kasih sebab take care pasal saya.
Terima kasih sebab tak pernah pandang rendah pada saya.
Terima kasih sebab sentiasa cuba untuk jadi yang terbaik buat saya..
And..
Terima kasih sebab penah buat saya jadi,

THE BEST THING ABOUT YOU..

Maafkan kesalahan saya..
Halalkan semua yang pernah saya dapat dari awak..
Terima kasih atas segala-galanya..

Saya tak tau awak baca ke tak entry saya, tapi saya nak awak tau yang tak pernah dalam satu hari saya tak sebut nama awak and tak pikir pasal awak.
Mungkin pelik sebab saya guna panggilan saya awak, hanya yang tahu je la yang tahu.
Saya tak kan lupakan awak..
Maafkan saya..

Mnegenali Awak Adalah Perkara Paling Indah Dalam Hidup Saya..


1 Comments:

Blogger Intan Evans said...

sediss dong :'(

August 21, 2011 at 5:32 AM  

Post a Comment

? Back to the blog?


Tuan RUmah Ake BleUs YeyEy







|Aqel| |18 y/o| |Taken|

Myself!
Ake BleUs YeyEy



Tagboard

Reminiscences
it's complicated :|
a morning call, a cute voice
9A, aku nk kau skrng aku nk cinte pde kau pule nty...
ketulusan cinta seorang lelaki :)
100 fakta tentang ake :)
KERNA DIA ,very love she .
i love u shasha
i lov u !
I want you smiling. Bb c0mey not sad okay.
to marry her love is forever

Vote?
Aqel seOrang yang ?
handsome :D
happy go lucky
baek hati
gila-gila @..@
funny
Mengada :D
Comey
  
pollcode.com free polls 
thanks vote :D HAHA